Viki is here, ez a jó hir

vagyis nincs hosszú i a billenytűzeten.

img_0272_1338249582.jpeg_320x240

No. Megjöttem. Az út hosszú volt és fárasztó, csomagügyileg pedig bonyodalmas, de megérkeztem ez a lényeg. Az útról bulletpointokban:

- Csudiszép a parlament és a vár felülről

- Hollandiát látnom kell alulról is

- Mindenhol felbukkannak a punczi-bajszú férfiak

- A könyvesboltnak mindenhol jó szaga van

- 2,5 órás naplemente megkoronázva egy "napfelkeltével", felülről - EPIC!!!!!


Ma, illetve az már tegnap volt, mert éppen éjfél múlt 9 perccel, szóval tegnap jó kis nap volt. Nem aludtam semmit az "éjszaka" mert világos van, illetve inkább szürkület. Olyan este fél 9 körüli ha az otthoni viszonylatokat nézzük. Baromi fura, mert még mindig nem vagyok álmos. Reggel felkeltünk, mindenki összecihelődött és lementünk a strandra, mert tudniillik beköszöntött az izlandi nyár. Mint a mellékelt kép is mutatja belemerészkedtem bokáig a -10 fokos óceánba, nagyon fájt!!!! (a képen látszik két elvetemült aki elment úszni.....) Tiszta mókás a 12 fokban bugyiban napozó falfehér izlandiakat látni. Ez nekem még nem megy, rohadtul fáztam. De csak a mundér becsületéért levettem a kabátomat, amikor elözönlötték a strandot a fürdőgatyás kisgyerekek. Ha egy másfél éves birja, nekem is elég a pulóver!:) Délután benéztünk az étterembe, ettünk, ittunk, jót mulattunk, élveztük a napsütést a teraszon. Ami a legviccesebb, leégett az orrom!

Fú még egy dolog! Ma tanultam egy új szót ami nagyon tetszik: kjúklingabringa,  avagy csirkemell