Az első napok

 OB-OL445_ICELAN_G_20110623215107.jpg

Tegnap lazitós nap volt. Elősegitve a beilleszkedésem, és a nehézkes akklimatizációmat. Reykjavikban voltunk vásárolni, ezt-azt intézni. A kikötőben est-ebédeltük valamilyen halakat, nem tudom milyeneket. Az egyikre azt mondanám, hogy mocsárizü volt, de mivel itt nincs mocsár inkább óceánizü. De a többi nem volt rossz, bár a hekk vitte a pálmát. Csodák csodájára "éjjel" sikerült aludnom. Ritka jól esett.

Ma volt az első munkanapom. 9-kor kezdtem és 2-kor végeztem. Nem volt rossz  vagy nehéz, de kicsit nehézkes volt. 2 dél-amerikai cheffel dolgozom együtt, és mindkettő elég erős akcentussal beszéli az angolt. Egymás között természetesen spanyolul beszélnek, a pincérekkel izlandiul, igy rohadtul kell figyelni mikor váltanak angolra, mert az nekem szól. :-) Megtanultam pizzatésztát késziteni, de úgy érzem karra még gyúrnom kell, mert alig birom el a fém edényeket. Délután elmentem futni. A strand igazán idilli hely a futáshoz. Jól esett, mert kellemesen fújt a szél. "Este" csináltam egy kis ubisalit a gyerekeknek, holnap pedig a rakott krumplival "kell" megbirkóznom. Hát igen, a hazai izek...

index.jpg