Bolt

Rájöttem, hogy a bevásárlás még mindig tud gondot okozni, ma paradicsomos húsgombócot csináltam, és nagyon sok időt elvoltam a boltban, amig kiötöltem mi is lehet a paradicsom püré izlandiul. Láttam, hogy megjelent 2 újfajta skyr, fekete csomagolásban, és azonnal be is raktam egyet-egyet a kosaramba, aztán szépen vissza is tettem, amikor rájöttem, hogy halvány fogalmam sincs milyen ize lehet egy fekete dobozos joghurtnak.

Akranesben 3 normális bolt van, a Bónus, a Krónan, és Einar Ólafsson boltja. A Bónus az egy szupermarket lánc, köbö olyan szinvonalú mint otthon a kistescó, és olcsó az itteni viszonyokhoz képest. Hozzánk ez van a legközelebb, itt már elég komfortosan mozgok. A Krónan is egy szupermarket lánc, mondjuk egy nem felújitott Sparhoz hasonló. Itt is voltam már párszor, kicsit kiesik, de egész jó. Végül Einar boltja, ami nekem nagyon nagyon szimpatikus. Hasonlit egy pöpec Coophoz, de sajna drága. Viszont a cigaretta itt a legolcsóbb a városban.