Party time

A hétvégén óriási karácsonyi parti volt az étteremben. 100 fős céges vacsi, utána pedig a hires-neves helyi fenomén,  Páll Óskar a jégolvasztóan meleg, rettentő kedves, közvetlen, és legfelkapottabb izlandi dj koncertje. 

A krimó persze dugig volt, és halálra dolgoztam magam. 

Azt a következtetést kellett levonnom, hogy az izlandiak nem normálisak. Annyit isznak, mint az állatok! Rákerestem a hivatalos európai alkoholfogyasztási statisztikákra, amiből kiderült, jóval kevesebb alkoholt isznak, mint mi magyarok. De ezt egyszerűen nem hiszem el. 

A vacsora este 8-kor kezdődött, és fél kileckor már folyt a vér, mert sikerült annyira bebaszcsizni két harmincas jólszituált fiatalembernek, hogy fél óra után egymásnak estek. 

A vacsora alatt felszolgáltam meg asztalt szedtem, pultban is álltam, ami tiszta vicces volt úgy, hogy nem beszélek izlandiul. 

A parti alatt a konyhát vállaltam be, mert nem akartam 600 elvadult, seggrészeg, 20-50 év közötti helyiekkel hadakozni. De ez sem volt esemény mentes. Egy helyi hülye dührohamot kapott, és berohant a konyhába, tizen utána , akik alig tudták lefogni, amig kijöttek a rendőrök meg a mentősök. Én csak röhögtem, és azon imádkoztam, hogy ne hányjon a hülyegyerek, mert azt akkor nekem kell feltakaritani. Szerencsére nem hányt,  a mentősök rettentő gyorsan kiértek, lekötözték és elvitték szundikálni a kórházba. 

Brutális mennyiségű pia elfogyott és tiszta gáz volt látni az anyámkorú nőket akik alig álltak a lábukon. :-))

De összességében jó buli volt, jó volt a kaja és a zene is.