Fogas kérdés

Bekövetkezett amitől tartottam, sőt rettegtem. Fogorvoshoz kellett mennem. Bevallom féltem, mert irreálisan drága az otthoni fogdokikhoz képest az itteni.

Délután elvesztettem az egyik  jobb felső örlőfogam felét. Hogyan? Nem tudom. Nem találtam meg. Csak azt vettem észre, hogy valami böki a nyelvem. Gyorsan lerohantam az étterembe, hogy megtudakoljam, hogyan is szerezhetnék fogorvost péntek délután fél 5kor. Szerencsére a doki nem volt messze. Fogadott is. Megröngenezett és kaptam egy ideiglenes tömést, meg időpontot 2 hét múlva, fogtömésre. De nem csak egyre hanem kettőre, mert a széttesett fogam melletti is elég rossz állapotban van, rövid időn belül az is beadná a kulcsot.

A dokinő, meg az asszisztens is teljesen rendben voltak. Még sosem volt eddig személyi nyálszívó nénim. Eddig csak ráakasztották a szívókát a szájszegletemre, azt jólvan. 

Ötre már otthon is voltam, és jól felhúztam magam. Mert amikor januárban otthon voltam, kétszer is voltam fogdokinál, hogy nézze már meg van-e valami gond a fogaimmal, nehogymár itt a világvégén kelljen vagyonokat fizetnem egy fogtömésért.  Még meg is röngeneztek..... 

A végösszegről mindenképpen adok tájékoztatást. Szerintem mókás szám lesz.