2 hónap

Bejegyzés alcíme...

Két hónapja itt vagyok.

Hogy vagyok?

Jól!

Bővebben?

Nem jól!!

Na ez nem igaz, csak annyira sablonos, hogy muszáj volt leirnom.

Tök jól vagyok, jól érzem magam. Stresszmentes a kis életem, és ezt igazán élvezem. Most már viszonylag komfortosan mozgok a városban, meg Reykjavikban is. Az van, hogy szeretek itt lenni. Persze honvágyam néha van, és hiányoznak az otthoniak, de egyelőre nem vágyom haza. Ha most lenne karácsony, biztosan megvenném a visszafele repjegyemet is. Teljesen úgy érzem, hogy nincs értelme haza menni. Fogalmam sincs mi történik otthon, és ez a tudatlanság igazán áldásos. Nem olvasok már indexet sem, talán hetente egyszer ránézek, hogy mi a stájsz. De igazából ahogy látom semmi. Szóval ha kérdeznétek jól vagyok, minden rendben.

Címkék: Címkék